Rabu, 5 November 2008

SEroJA....



seroja di hati ku....

huhuhuhuhuhuuu....

boleh di katakan hampir setiap hari aku asyik lepak kat seroja je



Seroja ini dah jadi macam umah ke 3 aku je... huhuhuhuhuhu penong kepala pik cik oit...

kalau dulu aku selalu menghabiskan masa aku yang terluang ini dengan dok di umah tengok television... aku tengok tv je...x tgk cite k.... huhuhuhuh... tapi disebabkan seorang budak umah aku ini mcm hampes..hampes lagi okey kot..meyebbkan aku terasa panas je nk dok kat umah....kenape la jd mcm ini.... Allah s.w.t. tlong la hamba mu ini.....


Aku terasa mcm nk pindah umah je...

tapi mcm malas la lak... WHY...WHY?????

ada x cadangan yang boleh korang bagi kat aku...

mcm mn cik nk buat untuk mengatasi masalah ini.......


TOLONG!!!!!!TOLONG!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan