Khamis, 6 November 2008

Preview PuAkA niAnG RapiK

Niang RapiK Merupakan cerita drama bersiri yang menggantikan KeKasihku SerU... arahan Ahmad IdhaM...seTiaP haRi KhAmiS jam 9.30 di tv3.... SemaLam MeruPakan First EpiSode.. cite ini.... pandangan pertama bila aku tengok dia punya trailer cite Puaka NianG RapiK ini aku dapat rasakan cite ini mestilah kurang best dari kekasihku seru... memang tepat jangkaan aku bila semalam aku tengok cite ini....

Aku bersama teman serumahku bila melihat cite ini, n sempat ag kitaorang g masak nasi GorENG...
betapa x teruja yer aku untuk melihat cite ini.....

ermmm mybe baru starting cite ini je kan yang x best...

belum yang episode lain x best kan kan kan ????

bila la lagi orang melayu nak support cite melayu ini.....

tapi hantu dalam cite ini nampak la jugak kerealan yer....

huhuhuhuhuhuhuhu.......

tapi ape2 pun aku x sabar untuk menantikan kemunculan kekasih KU seru ke 2.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan