Jumaat, 19 September 2008

KeKasiHku SeRu.....

Sape yg like to watch cite kekasihku seru angkat la tangan... hahahahaha...
ini la drama melayu yang agak rajin aku tgk...
cite dia agk seram la jgk...... semalam punya cite seram.. part yg dorang langar tmpat mkhluk halus 2(umah BesUT) ...klu la aku ada kuasa mcm c maRisA dgn RashaD to mesti aku dah Jadi Gila x pun Nk BunuH diri.... seRAm SEh......syukur Alhamdulillah.....Datuk Chad to dah meninggal dah...MatI2 aku IngaT dia hiDuP... Rupa2 yer dah Mati DaH...dia Lebih Kurang ZomBIE KMPunG PIsang La...hahaaha.... Chad and MarisA tu SAling BerkaiTaN klu terTinggaL mESti xPahaM..... berBeliT la cikIT...tengaH cite baRu TAhu Sape WAris N Ape Yg TerJAdi KAt MARiSa FamilY......kerana cinta MAstura Sanggup Bunuh BAPA dia 2 sempoi Wa ckp SAMa Lu...... GILerrr keJAm.....aPe2 pun nk JGk diA berTaubAT..... syukuR...... xSAbar AKu nK tgk Minggu DEpan Ape yg JAdi kaT wAriS.... tP MEsti Datok ChaD MATi...... TApi ApE2 pun DrAMa ini meMAng BesT LA dari DiseBAlik BAyang n pontiharunsundmlm....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan